Kontakt

Skontaktuj się z nami

    NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

    Jak przygotować się do masażu?

    Zalecamy, aby nie jeść posiłku na około godzinę przed wizytą. Warto przyjść 10–15 minut wcześniej, żeby spokojnie się przygotować i wejść bez pośpiechu w tryb relaksu.

    Czy są jakieś przeciwskazania do masażu?

    Tak. Dla Twojego bezpieczeństwa masaż nie jest wykonywany m.in. przy gorączce, ostrych stanach zapalnych, świeżych urazach, poważnych chorobach skóry, nieuregulowanym nadciśnieniu czy nowotworach. Poniżej znajdziesz pełną listę przeciwwskazań.

    Kliknij, aby wyświetlić pełną listę przeciwwskazań do masażu
    • Spożywanie alkoholu lub posiłku bezpośrednio przed zabiegiem.
    • Wysoka gorączka (powyżej 38°C), ostre i podostre stany zapalne, choroby zakaźne, gruźlica.
    • Przerwanie ciągłości skóry.
    • Wszelkiego rodzaju zmiany dermatologiczne.
    • Blizny, stłuczenia, stany zapalne skóry, żylaki (masowane będą tylko zdrowe części ciała).
    • Alergie na stosowane kosmetyki do masażu.
    • Krwotoki lub tendencje do ich wystąpienia.
    • Niewyrównane wady serca, tętniaki, świeże zakrzepy, świeży zawał serca.
    • Nowotwory złośliwe i niezłośliwe.
    • Pourazowe wylewy w stawach i mięśniach (do 3 dni od urazu).
    • Zapalenia żył, choroby naczyń obwodowych.
    • Zaawansowana miażdżyca naczyń obwodowych lub wieńcowych.
    • Zakrzepowe zapalenie żył (6 miesięcy po stanie zapalnym).
    • Okres ciąży.
    • Miesiączka.
    • Wszystkie przypadki wymagające interwencji chirurgicznej.
    • Osoby po zabiegach operacyjnych (masaż możliwy, jeśli blizny są zagojone).
    • Choroba wrzodowa z krwawieniami.
    • Kamica wątroby i nerkowa.
    • Pęknięcie wrzodu żołądka i wrzodu dwunastnicy.
    • Zapalenie trzustki.
    • Wirusowe zapalenie wątroby.
    • Zapalenie pęcherzyka żółciowego, stany zapalne dróg żółciowych.
    • Zapalenie wyrostka robaczkowego.
    • Zapalenie otrzewnej, choroby pasożytnicze.
    • Świeże stany zapalne zastawek i serca, niewyrównane wady serca.
    • Dusznica bolesna w czasie napadu.
    • Nieuregulowane nadciśnienie.
    • Skaza naczyniowa.

    W razie wątpliwości przed wizytą skontaktuj się z nami lub ze swoim lekarzem prowadzącym.

    Czy będąc w ciąży mogę skorzystać z masażu?

    Tak, ale z ważnymi wyjątkami:

    I i III trymestr ciąży to bezwzględne przeciwwskazania do masażu. W tych okresach nie wykonujemy żadnych zabiegów.

    II trymestr – masaż możliwy wyłącznie po uzyskaniu zgody od lekarza prowadzącego ciążę. Zgoda ta powinna być aktualna i pisemna.

    Dbamy o bezpieczeństwo naszych Klientek i ich maluszków, dlatego nie podejmujemy się zabiegu bez potwierdzenia od specjalisty. Jeśli nie masz takiej zgody – nie wykonamy masażu.

    Czy trzeba coś ze sobą zabrać na wizytę?

    Nie, wszystko mamy na miejscu. Zapewniamy jednorazową bieliznę, ręczniki i inne potrzebne rzeczy. Jeśli posiadasz voucher – zabierz go ze sobą.

    Jaki masaż wybrać?

    Jeśli chcesz się zrelaksować i wyciszyć, polecamy masaż klasyczny lub relaksacyjny.
    W przypadku napięć i bólu dobrym wyborem będzie masaż zdrowotny lub tkanek głębokich.
    Nie jesteś pewna/y? Skontaktuj się z nami – chętnie doradzimy najlepszy zabieg dopasowany do Twoich potrzeb.

    Czy przy salonie jest dostępny parking?

    Tak, nasz salon dysponuje parkingiem dla klientów. Prosimy jednak o zachowanie ostrożności podczas wjazdu, ponieważ brama wjazdowa ma tylko 2 metry szerokości. Szczególnie należy zwrócić uwagę na lusterka samochodowe, aby uniknąć uszkodzeń.

    Czy honorujecie kartę Medicover Sport?

    Tak, honorujemy każdą kartę Medicover Sport. Z taką kartą możesz otrzymać 30 zł zniżki na każdy masaż, z wyłączeniem voucherów podarunkowych.

    Jak do Was trafić?

    Nasz salon znajduje się zaledwie 3 minuty pieszo od Rynku w Katowicach, 350 metrów od centrum, naprzeciwko Kościoła Ewangelickiego.
    Aby wejść na teren obiektu, należy zadzwonić domofonem przy bramie lub wpisać kod 7021#
    Salon mieści się na pierwszym piętrze
    Brama otwiera się i zamyka automatycznie, dlatego prosimy o zachowanie ostrożności przy wchodzeniu i wychodzeniu

    Jak mogę skorzystać ze zniżki lub promocji?

    Jeśli posiadasz zniżkę, kod promocyjny  – koniecznie poinformuj nas o tym przed wizytą.
    Uwaga – promocje nie łączą się. Obowiązuje jedna zniżka na jedną wizytę. Dotyczy to także pakietów i voucherów – jeżeli korzystasz z pakietu lub vouchera, nie można łączyć tego z dodatkowymi promocjami.

    Czy mogę przedłużyć ważność vouchera i czy ktoś inny może go zrealizować?

    Rezerwacja z voucherem odbywa się wyłącznie telefonicznie. Przygotuj numer vouchera i sprawdź jego datę ważności. Weź go ze sobą na wizytę.
    Czy ktoś inny może zrealizować voucher imienny? Tak, nie ma z tym problemu.
    Masz przeterminowany voucher? Jeżeli został zakupiony bezpośrednio w naszym salonie, możemy go jednorazowo przedłużyć o maksymalnie 7 dni.

    Koszyk
    Przewijanie do góry