Skip to content Skip to footer
Skontaktuj się z nami

Masz Pytanie?
Odezwij się!

Z przyjemnością odpowiemy na każde pytanie i rozwiejemy wątpliwości w ciągu 24 godzin, aby ułatwić Ci decyzję.

FAQ

Najczęściej Zadawane Pytania

Zalecamy, aby nie jeść posiłku na około godzinę przed wizytą. Warto przyjść 10–15 minut wcześniej, żeby spokojnie się przygotować i wejść bez pośpiechu w tryb relaksu.

Na początku przywitamy Cię w recepcji i poprosimy o wypełnienie krótkiej ankiety. Następnie odbędzie się rozmowa z masażystą, która pozwoli lepiej dopasować zabieg do Twoich potrzeb. Potem przechodzimy do masażu, a po nim zapraszamy na chwilę odpoczynku z filiżanką herbaty.

Tak, w naszym salonie można skorzystać z prysznica. Wystarczy nas wcześniej o tym poinformować przy rezerwacji – wszystko przygotujemy 😊

Tak, ale z ważnymi wyjątkami:

I i III trymestr ciąży to bezwzględne przeciwwskazania do masażu. W tych okresach nie wykonujemy żadnych zabiegów.

II trymestr – masaż możliwy wyłącznie po uzyskaniu zgody od lekarza prowadzącego ciążę. Zgoda ta powinna być aktualna i pisemna.

Dbamy o bezpieczeństwo naszych Klientek i ich maluszków, dlatego nie podejmujemy się zabiegu bez potwierdzenia od specjalisty. Jeśli nie masz takiej zgody – nie wykonamy masażu.

Nie, wszystko mamy na miejscu. Zapewniamy jednorazową bieliznę, ręczniki i inne potrzebne rzeczy. Jeśli posiadasz voucher – zabierz go ze sobą.

Jeśli chcesz się zrelaksować i wyciszyć, polecamy masaż klasyczny lub relaksacyjny.
W przypadku napięć i bólu dobrym wyborem będzie masaż zdrowotny lub tkanek głębokich.
Nie jesteś pewna/y? Skontaktuj się z nami – chętnie doradzimy najlepszy zabieg dopasowany do Twoich potrzeb.

Tak, nasz salon dysponuje parkingiem dla klientów. Prosimy jednak o zachowanie ostrożności podczas wjazdu, ponieważ brama wjazdowa ma tylko 2 metry szerokości. Szczególnie należy zwrócić uwagę na lusterka samochodowe, aby uniknąć uszkodzeń.

Tak, honorujemy każdą kartę Medicover Sport. Z taką kartą możesz otrzymać 30 zł zniżki na każdy masaż, z wyłączeniem voucherów podarunkowych.

Nasz salon znajduje się zaledwie 3 minuty pieszo od Rynku w Katowicach, 350 metrów od centrum, naprzeciwko Kościoła Ewangelickiego.
Aby wejść na teren obiektu, należy zadzwonić domofonem przy bramie lub wpisać kod 7021#
Salon mieści się na pierwszym piętrze
Brama otwiera się i zamyka automatycznie, dlatego prosimy o zachowanie ostrożności przy wchodzeniu i wychodzeniu

Jeśli posiadasz zniżkę, kod promocyjny  – koniecznie poinformuj nas o tym przed wizytą.
Uwaga – promocje nie łączą się. Obowiązuje jedna zniżka na jedną wizytę. Dotyczy to także pakietów i voucherów – jeżeli korzystasz z pakietu lub vouchera, nie można łączyć tego z dodatkowymi promocjami.

Rezerwacja z voucherem odbywa się wyłącznie telefonicznie. Przygotuj numer vouchera i sprawdź jego datę ważności. Weź go ze sobą na wizytę.
Czy ktoś inny może zrealizować voucher imienny? Tak, nie ma z tym problemu.
Masz przeterminowany voucher? Jeżeli został zakupiony bezpośrednio w naszym salonie, możemy go jednorazowo przedłużyć o maksymalnie 7 dni.